Diskuse

Jsme připraveni na miliony nových euroafričanů?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dobrý den, Váš blog odporuje kodexu blogera, proto jsme ho stáhli z titulní strany. Viz: Na titulní straně blog iDNES.cz nemohou být: články, které se týkají aktuálního politického či společenského dění a nejsou dostatečně zdrojovány, přičemž za relevantní nelze považovat zdroje z nedůvěryhodných webových stránek, hoaxy ap. U závažných témat musí bloger pracovat minimálně se dvěma na sobě nezávislými relevantními a důvěryhodným zdroji Děkujeme za pochopení, za administraci Tereza Janků

0 0
možnosti

..... ste mi naráz zboural veškerý zeměpisný znalosti, kerý sem za poslední dva roky načerpal z korektních, svobodných a demokratických evropských médiíí,- .... vona ta Nigérie, Libye, Kongo, Irák, Irán, Afghán, Pakistán, Kosovo atd.atd. vopravdu nejsou v Sýrii (?),- vodkud se na nás valí ta vlna válečnejch uprchlíků VEU?!?

3 0
možnosti
Foto

To je rozšířené, ideologické teritorium.

0 0
možnosti
Foto

S pietou zde musíme vzpomenout generála Franca, který masově dovážel do Španělska ozbrojené marocké vojáky. A Španělé je nadšeně vítali. Jiní Španělé zase plakali, když zemi opouštěli evropští internacionalisté.

Ale nevím, že by právě z tohoto problému v této rovině dělal někdo tehdy problém.

1 4
možnosti

Nojo, nedělat z problému problém, to je fakt vymakaný

4 1
možnosti

OSN oficielně zveřejnilo Plán depopulace Evropy.

2 0
možnosti

Sice souhlas, ale bohuzel EU to tak naplanovala a plan protlaci zuby nehty za kazdou cenu demagogie, dezinformace, podvodu, lzi. Nez zduvodnovat jestli to jsou nebo nejsou uprchlici, je potreba protestovat proti teto organizovane kriminalite a zlocinu EU.

13 0
možnosti

Obrácení Ferdyše Pištory.....:-)

4 1
možnosti

samym prekvapenim jsem i karmu dal

11 0
možnosti

a sakra, ze jste obratil na petniku! jeste pred par dny jste opruzoval, i pod mym blogem, ze jsem xenofob atd. A ja tvrdim uz par let to same, ze ti co prichazeji jen nepratrny zlomek jich jsou rodiny ktere jsou opravdovi uprchlici, ostatni chodi "za lepsim" neboli bud pro davky nebo nejaky spinavy kseft.

A najednou jste to pochopil? Dlouhe vedeni?

14 0
možnosti
Foto

Nerozumím. Já uznávám fakta. Nezajímá mě náboženství příchozích například. A v podstatě mi nevadí. Nebo to je v textu jinak?

0 1
možnosti

Nepřichází v nouzi, ale i kdyby přicházeli. My jsme jim tu nouzi nezpůsobili tak minimálně z toho důvodu nemáme povinnost si je k nám stěhovat (abychom je tu pak museli živit a museli se před nimi chránit). Už bych konečně přestal rozlišovat legální a nelegální

13 0
možnosti

S vasim nazorem v clanku souhlasim, ale nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze jste jeste pred par mesici stal na opacne strane...Muzete to nejak vysvetlit?

15 0
možnosti

Přesně tak!

Také nechápu ten názorový přemet.

Člověk sice může měnit názory, ale obvykle je to spojeno s určitou sebekritikou vlastní minulosti: "Dříve jsem si myslet tohleto a támhleto, dnes vím, že jsem se mýlil a můj názor je takový a makový."

V případě pana Ladislava Matušky mi připadá, že ten názorový kotoul přišel jako blesk z čistého nebe a že nebyl ani vysvětlen.

Zaplať Pánbůh za každého Evropana, který uvažuje stejně, jako pan Ladislav Matuška, ale příčiny toho názorového kotoulu by mě zajímaly.

10 0
možnosti