Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

..... a proto je krásné byt mužem, chlapem, borcem, samcem, frajerem, ..... !R^

1 0
možnosti

Teda,pane Matuško,já zírám stejně jako paní Pokorná.Taky si Vás musím vyndat z jedné nepěkné škatulky.Jestli to takhle půjde dál,tak mám i hezké škatulky.R^:-)

2 0
možnosti

stejne "neprirozene" jako je pro Vas homosexualita je pro jine neprirozene "souziti bileho muze a zeny s tmavou barou kuze" - pokud bych se mel drzet Vaseho vykladu neprirozenosti. ziju, nechavam zit a nehodnotim to, cemu proste nemuzu uplne rozumet - to je pro me prirozene.

0 0
možnosti

R^Hm, to nevím, proč jsem si Vás kdysi zařadila do kategorie "názorově trochu jinde než já", protože tohle je už několikátý Váš článek, který podepíšu a souhlasím s každým slovem, i když jsem ženská. Jestli ono to nebude tím, že už mám taky svoje roky a nehodlám akceptovat kdejaké ulítlé názory z poslední doby. Naštěstí jejich líheň je ještě vně. Bohudík nepozoruji ani v té následné generaci potomstva a příbuzenstva žádné příznaky toho nepřirozeného nazírání světa. Tudíž vyvozuji, že celé tohle podivné překrucování přirozenosti je uměle pěstované a šířené. Souhlasím, že volba určitých politiků je produktem snahy normálních lidí nějak tohle blbnutí zarazit.

3 0
možnosti

Je to tak ! Co je nepřirozené, je nenormální, jenže žijeme v době, která je nenormální, protože je nepřirozená. Řečeno jinak - možné je cokoliv, potřebné důvody se najdou. Když potřebuju, aby černé bylo bílé, tak si kamufláž najdu. Zapomeňme proto nazývat věci pravými jmény, sami a dobrovolně jsme vlezli do chomoutu žonglování s čímkoliv.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS