Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J56a19r96a 50R96a11n86k

5. 1. 2017 21:40

Happy New Year, prave jsem se vcera vratila z lyzi a vidim, ze mate snih i v CRR^

0 0
možnosti

"Dnešní Rusko je pro mě osobně zárukou bezpečnosti pro podstatnou část světa.

Zdroj:http://matuska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=578156";

Anexi Krymu a roztřískaná města a vesnice na východní Ukrajině, má na svědomí kdo ? 8-o

3 1
možnosti

Indra, Kolder a Bilak se taky Ruska nebali, i sobe na pomoc si ho zavolali.

3 1
možnosti

Nevím sice čeho se uvedení pánové báli nebo nebáli, ale vím čeho se musím bát já jako občan ČR a že Rusáci to nejsou.

Jsou to politici ČR a EU z jejichž činnosti (a v některých případech nečinnosti) jde hrůza.

Oni jsou hrozbou pro bezpečnost v EU, pro moji svobodu a pro moji kapsu.

2 1
možnosti

Rusko není nepřítelem?

Tak proč na nás míří ty ruské rakety ?

6 2
možnosti

zrovna tak se muzu zeptat proc se prohaneji us tanky 300 metru od ruskych hranic :-P

3 1
možnosti

Po území EU se prohánějí statisíce lidí o kterých nikdo nic neví - kromě toho, že nás moc rádi nemají a občas někoho zavraždí.

Kouřit v hospodě nesmím, policajti mě sledují na internetu, mám nařízeno jaké musím mít pneumatiky a pořád dokola musím kupovat nové lékárničky, kterých mám už slušnou sbírku.

Kolem dokola platím revize všeho možného a do baráku mi může vtrhnout bůhvíkdo a kontrolovat bůhvíco.

Platit musím neziskovky i solární mafii a Francouzům nesmyslné částky za vodu.

Žádný Rus mě takhle nebuzeruje a neokrádá o peníze.

A pak mě někdo bude přesvědčovat, že se mám bát Ruska.

To je ale idiotský nápad...

8 2
možnosti

..... enem doufám, že se Ministerstvo pravdy urychleně vypořádá aj s proruskejma příspěvkama na blogový scéně IDnes,- ..... sou tady jedinci, keří už si cca dva roky pro Ivany nárokujou Finsko, Pobaltí, Polsko, Ukrajinu, Gruzii, Sýrii a Severní pól,- problém je enem v tech dezinformacích !!!,- MY, zasvěcení, samozřejmě víme že už tam dávno sou;-O,- ta bolševická rozpínavost a militarismus RF je do vočí bijící !,- proto mi není jasný, proč světový média tuto skutečnost nekomentují a naprosto flagrantní porušení mezinárodního práva zatajují ?!,- .... chápete to někdo;-D ?!?

4 0
možnosti
Foto

rozumný článek, rozhodně stojí za přečtení. karma R^

9 7
možnosti

Rusko nepřítelem není, ale Rusko včele s Putinem je hrozbou číslo jedna.

9 3
možnosti

Překvapil jste mne.R^

7 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS