Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Pane Matuško, u mně je to ve vztahu k panu prezidentovi velmi složité. Ač jeho volič (a obdivovatel před 30 lety) dnes mu nefandím z mnoha důvodů. Nebudu rozvádět.

K jeho novoročnímu projevu jen toto: nyní musí být mírný, laskavý. Proč? No přece blííží se vyhlášení kandidatury na nové volby prezidenta!!Kolik by jindy zaznělo provokací, šťouchanců - zejména nevyžádaných odboček (viz třeba vysvětlení jména a činnosti Pussy Riot i pro ty nejmladší). Zřejmě povinně se celý Hrad zklidnil:

- I pan Ovčáček musel zmírnit. Nyní se vyjadřuje jako by byl normálním mluvčím a ne uhádaná pominutá domovnice.

-Přehmaty protokolu musí být potrestány, protože ani totální trotl si nemůže myslet, že ze salonku v Ruzyni na bratislavský Hrad se může státník dostavit za 40 minut i kdyby měl sebevětší přednosti pro letadlo i auta.

- A stále častější zájezdy po krajích? No božíčku proč ne? Všude pana prezidenta povinně přijmou, významně pohostí, zabíjačku a lahvinky předají. A pan prezident rád vysvětluje a popovídá si s žáčky ve vinařské škole, v sokolovně, na náměstí - jak on by to těm imigrantům nandal, vystěhoval je, zabránil jejich odchodům z nitra Afriky či Asie atd. Jenom nevím, proč nezajede do Bruselu on (a nechá tam jezdit jen ty břídily z vlády), kde může jako jako hlava státu vystoupit před Radou Evropy kdy chce a zatím tyto jasné postupy vysvětluje jen prostým občanům v krajích .....

0 0
možnosti
Foto

Začínám vás podezírat, že i vás v tom Německu trefil ten kamion. Pamatuji si vás s jinými názory.

0 0
možnosti
JT

R^ v přímém přenosu jsem projev neviděl, pak jsem se rozhlédl po blogu a pustil si odkaz a pak jsem si s potěšením přečetl Váš blog, musím říci, že jsem viděla slyšel to samé. Vám díky za střízlivé hodnocení.

4 0
možnosti
MP

Musím přiznat, že jste mne překvapil. Projev jsem nesledovala (ale asi to nakonec risknu ze záznamu), ale reakce na něj jsem tak zhruba zde v diskuzích sledovala. Docela jste mne překvapil, už je takovým folklórem nenechat na Zemanovi nit suchou pro samé plivání. Já jsem ho nevolila a zpočátku byla zarytým odpůrcem, ale přiznám, že jsem nějak vyměkla. A nezasloužil se o to ani tak Zeman, jako spíš ti plivači.

Vy jste mne úplně zaskočil. Člověk už s uspokojením kvituje každý aspoň trochu objektivní názor v jakékoli jednotlivosti. R^

7 0
možnosti
KK

Já jsem zase rád, že se dobytek nevožral a tedy nehrozilo ani poblití, jako kdysi u klenotů.

0 3
možnosti
JJ

J17i34ř59í 80J32o84n48á43š

27. 12. 2016 15:28

Pane Matuško,ač se ve svých názorech většinou hodně lišíme,tak tentokrát jste mne mile překvapil.R^

13 0
možnosti
IG
LJ

Nepatřím do prezidentova fanklubu, ale tento projev jsem shledal jako velmi dobrý.

15 0
možnosti
JB

J45a31n 35B77u12r16d45a

27. 12. 2016 15:10

Jenže i Mým národům oznamující válku se Srbskem bylo napsáno tak nějak ... lidštěji.

1 2
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.