Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Tak praktický mi vůbec není jasné , co tímto blogem autor myslel. Souhlasím ale z p. Dvořákem , že autor má jít vzorem a odpojit se od internetu.[>-]

5 0
možnosti
Foto

Co si pod tím představujete?

1 0
možnosti
Foto

Poznala jsem čtyřicetiletý "důchodce", které svým pozitivním myšlením strčili ti opravdoví důchodci do kapsy.;-D Ono to není vůbec o věku, to mi věřte;-)

4 0
možnosti
Foto

Nesmysl tento druh neexistuje

2 1
možnosti
DV

D51a27v36i48d 76V97l13k

11. 4. 2016 10:11

Já mám seniory rád. Jsou to krásně zaťatí odpůrci v diskusích. Ale pokud si dokážete získat jejich srdce(hlavně mimo politiku) jsou to fantastičtí čtenáři a věrní.. A až budu já starej a to bude za chvilku, budu taky sedět na zahradě pod stromem u noťasu a mastit dva blogy denně a dávat těm "Mladým smradům" co proto;-D;-D;-D

8 0
možnosti
Foto

Davide, starej nebudeš. V důchodu teprve omládneš. Vím to z vlastní zkušenosti.;-D

6 0
možnosti
Foto

Naopak bych řekl, že vedle věcí dalších jako je např. "smysl pro humor" nemají vůbec ti, kteří mají v úmyslu používání internetu důchodcům (jako elementům české společnosti značně nebezpečným) - zakázat. :-/

0 0
možnosti
Foto

No netěšte se, podle pravidla obsazování všech biotopů příjdou noví mladší bojovníci, kteří se pohrnou na obsazení uprázdněných míst, to znamená, že jejich názory opět začne někdo zastupovat a hlásat. A bude ještě hůře. Byl odstaven Hrebenár a hned na jeho hnízdo vrhli tak čtyři pět kukaček. Nebudu raději jmenovat.

0 0
možnosti
Foto

Tak byste měl jít příkladem, vypněte PC a odpojte se od internetu. ;-D;-D;-D

14 0
možnosti
Foto

Rád bych ale nemám k tomu předpoklady

0 0
možnosti
DV

D91a10v16i32d 77V28l41k

11. 4. 2016 9:50

Ó Vy fúhrerku a s kým se tady budeme hádat;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

S nikým. I hádky budou zakázané.;-O

2 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.