Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Hlásím se jako další odpůrce islámu v Čechách.A pan autor by si měl koupit nějakou opravdu kvalitní kalkulačku.[>-];-D

8 0
možnosti
MS

Po přečtení Vašeho blogu "Vyhánění spoluobčanů Češi milují" jsem začal přemýšlet jestli jste provokatér, trol a nebo něco jiného. Dnes už mám jasno! :-)

16 0
možnosti
TJ

Nenávist, pramenící z frustrace. Krásně jste se popsal.

11 1
možnosti
JZ

Jo, náboženství nemá na náš život žádný vliv. Akorát sem tam někdo někoho ve jménu boha zabije. Nebo nechá zavřít. Nebo něco zapálí. Jinak pohoda.

10 0
možnosti
JH

Jste provokatér, nebo hlupák ? A udělejte si další čárku za mě !

24 0
možnosti

I podle dřívějších blogů - oboje.

5 0
možnosti
KC

:-/ Škoda času text číst a ještě větší škoda času na něj odpovídat.

8 0
možnosti
Foto

100+1. Zapomněl jste na mě.

13 0
možnosti
Foto

A zeptám se dětí.

A jedné vnučce bude brzy 15, tak ji také do toho dotazu zahrnu.

P.S. Nikoho z těch, kdo nechtějí Islám v ČR za extrémistu nepovažuji a naopak ty, kteří Islám tolerují, považuji za pomýlené hazardy.

15 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.