Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Já jsem taky proti islámu! Kdo další taky, ať mi dá plus :-)

18 1
možnosti
KB

Už jsem to psal na diskusi několikrát, ale vždy si vzpomenu na slavnou reportáž někdy ze 70. let ze Západního Berlína.Jak redaktor (nevím jak se jmenoval, snad Smolík) stojí na ulici a pronese slavnou větu: "Zde v Západním Berlíně už žebrá prakticky každý".

Myslel jsem, že už ho nikdo nikdy nepřekoná a ejhle, Polický a Matuška k tomu mají blízko.

16 0
možnosti
PH

Svatá prostoto...

11 0
možnosti
Foto

Někdy mi skutecně hrozí, že si ukroutím hlavu, jak se některým lidem divím.

A přesně tento článek je toho příkladem.

10 1
možnosti
EM

Pane Matuško, nezapomněl jste uvést zdroj?

7 0
možnosti
EK

Přidávám naši rodinu, tedy pět kousků.

10 0
možnosti
Foto

;-D Nahodˇ. Jistě zabere. 101,102,103, .....;-D

3 0
možnosti
Foto

Průběžné skóre: něco málo přes dvacet. Vypadá to, že můj odhad se stovkou byl ještě nadsazený

0 11
možnosti
SB

Jestli za celou Českou republiku považujete lidi, kteří se zúčastnili této diskuse, tak je nás skutečně dohromady jenom asi tak dvacet, jak píšete.

7 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.