Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Hellmoon

16. 12. 2010 10:14
Nadpisy :-) - Není nad šifru mistra

Je čas naruby  -  Vesměs

Hezký pozdrav z Mekky - Ve 4 ráno podepisují smlouvy pouze prostitutky

Žiju, ale na Facebook už to nedám - Zase samí komouši

Taškařice v Praze  - And the winner is...

Nevíte kde je kopírka? -Bohatým bral...

0 0
možnosti
PGS

pgjed

16. 12. 2010 10:14
Změna postojů?

Pane Matuško, to je změna, viďte. Vaše zásadité postoje se změnily na poněkud kyselou realitu. No nikdy není pozdě na sebereflexi a adventu je ještě celý týden před námi. Přeji co nejplnější využití. Bez ironie. Zdravím, P.G.. 

0 0
možnosti
JS

stenly67

16. 12. 2010 10:14
Bohatým bral??

Ale ne, jen obyčejně kradl. Pane Matuško jste jen obyčejný darebák, v žádném případě ne to, za co se tady vydáváte.

0 0
možnosti
H

honzahoff

16. 12. 2010 10:08
Ještě bych to přeci jen shrnul...

Tak mě napadá, že to probíhalo ráno na letišti asi takto:

- No, von řek, že u sebe nic nemá ... Ale to už teď nebude tak zajímavé, když to hrabě naznačil!

- Ale tak nám to řekněte.

- Ták dobře, no. Ten četník mu ji navlhčil, a když byla nabobtnalá, tak mu jí usek!

0 0
možnosti
C

Cocotus_________Interruptus

16. 12. 2010 9:58
Dotaz na VIP bloggera

Nezbyly vám nějaké levné letenky? Už mi ta zima leze na nervy. ;-D

0 0
možnosti
MD

midlo

16. 12. 2010 9:53
není dokonalý

Nejsem dokonalý.

Vždy když létám, tak létám pro radost. A

protože jsem sobec, tak si dělám radost především sám. Pokud sem tam

ukápne slza či slint smíchu od agentury OK-Tours, agentury Student Agency či FIO Banky, jsem poctěn a potěšen a to je tak vše. Nemám žádné

jiné pohnutky pro své výlety, nešikovně spravené zuby a černobílé či sépiové sebefocení. Jsem už prostě takový a Jánošík ze mě rozhodně nebude.

0 0
možnosti
H

honzahoff

16. 12. 2010 9:45
Můj názor

Hele, supi se slétají. Měl by být souzen podle stejných zákonů jako kdokoliv jiný.

Z VIP blogu by měl být časem sundán podle platných pravidel. Jeho blog by tu měl ale normálně viset dál v nesmazané podobě. Protože pokud na těch článcích není nic protizákonného, tak proč by měly být smazány? To s jeho kriminálními činy nesouvisí.

Musím říct, že tyhle falešní letenkáři jsou pro mě podobně (ne)sympatičtí jako Abrhám z Vrchní, prchni. Popravdě řečeno, když nějací bařtipáni z velkých firem říkají, že jim vznikla škoda v takovém či makovém rozsahu, je to jaksi pod mou rozlišovací schopností. Ale to nic nemění na tom, že zákon je zákon.

Také jsem slyšel o jedné holce, která při jízdě načerno pustila sednout staršího pána a stálo ji to 700 korun, protože to byl revizor. Tak to vzbudí také ambivalentní pocity, ale zákon je pořád zákon.

A nakonec, je docela možné, že kvůli našemu nejvlivnějšímu politikovi vznikla škoda na životech několika parašutistů, ale ti nahoře nikdy potrestáni nebudou.

0 0
možnosti
R

roman035

16. 12. 2010 9:58
Re: Můj názor

Víš, ono podvodníčků jako je Matuška běhá po světě dost. Né každej je ale tak blbej, aby sám dobrovolně strkal na net svojí tlamu, jméno, a díky ŽR snadno dohledatelnou plnou adresu. Sám ze sebe udělal "celebritu", takže musí počítat že s ním bude zacházeno jako z veřejně známou osobou.

0 0
možnosti
HU

hilsner_urquell

16. 12. 2010 9:43
Tak se mi zdá

že to chcete u soudu svést na nepříčetnost... Zmatenější článek jsem tu ještě neviděl;-D

0 0
možnosti
M

mafra_fan

16. 12. 2010 9:42
dá se z vazby blogovat?

;-)

0 0
možnosti
O

ortles

16. 12. 2010 9:24
to je...

http://ekonomika.idnes.cz/policie-zatkla-letajiciho-cestmira-letenkare-pripravil-o-desetitisice-13d-/eko-doprava.asp?c=A101215_195002_eko-doprava_abr

Policie zadržela celostátně hledaného Ladislava Matušku, který podváděl prodejce letenek a získal... celý článek

0 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.