Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
C

cojanato

16. 12. 2010 20:22
Dělal si ze všeho a ze všech prču,.....

ale problémů má Laďa asi dost a nejen nějaké letenky. Šel do rizika i v podnikání, vědomě, samý srandičky a nedal si bacha.:-/....Že, Laďo ? A pozdravuj dědu !......;-D

.

http://matuska.blog.idnes.cz/c/70207/Muj-deda-byl-v-Lidovych-milicich.html

0 0
možnosti

Clara Shot

16. 12. 2010 18:47
Výstižný článek..

Život má opravdu vytříbený smysl pro ironii..

Pan Matuška mě dneska poprvé v životě zaujal a můžu říct, že i docela dobře pobavil. Děkuji.R^

0 0
možnosti
ZB

Zdeněk Burian

16. 12. 2010 18:06
už ani pirát není...

Brno - 16.12.2010 - stanovisko České pirátské strany

V médiích se objevila informace o trestním stíhání Ladislava Matušky za podvody vůči leteckým společnostem, kterým dluží značné částky za letenky. Informace o tom, že Ladislav Matuška je členem ČPS je mylná. Byl členem necelé dva měsíce na jaře tohoto roku a jeho členství bylo ukončeno vzájemnou dohodou. Zároveň s tím byl stažen z kandidátní listiny pro volby do PSP ČR v Ústeckém kraji. Důvodem byly již tehdy nevyjasněné vztahy s věřiteli, kteří nás na pana Matušku upozornili.

 

Za mediální odbor:

Jaroslav Kučera, 737 987 115, jaroslav (tečka) kucera (zavináč) ceskapiratskastrana (tečka) cz

0 0
možnosti
JH

J. Hausmann

16. 12. 2010 17:59
No a co, za blbost se platí

Zaplatí za ni společnosti, které mu ty letenky prodaly a zaplatí za ni i pan, který s nimi létal. Aspoň bude mít trestanec Novotný společnost ve VIP sekci. Jo a taky Matějka, dlužník.

0 0
možnosti
J7

J.K. 7

16. 12. 2010 18:03
Re: No a co, za blbost se platí

Jestli je něco špatného na tom být dlužník, musel byste popravit nejméně 90 % našeho obyvatelstva. Ti všichni někde dluží, pravděpodobně včetně vás. Takže trochu přemýšlejte, pokud tedy opak nebyl vaším záměrem.

0 0
možnosti
VTK

Více takových Kožených

16. 12. 2010 16:46
Všichni

co jste se sem slítli jakou moucha na cosi nehezkého si uvědomte a dohledejte informace, kdo bude bloggerem roku a jakou má minulost. Pan Matuška je proti tomu pánovi, pokud je pravda to, co vydala iDnes, jen obyčejný příštipkář. A tak je to v této zemi se vším. Ten, kdo zpronevěřil desítky milionů a pak byl kamarádem oddlužen bude bloggerem roku. Fakt strašná morálka v téhle zemi.

0 0
možnosti
ZB

Zdeněk Burian

16. 12. 2010 17:04
Re: Všichni

No a jakou má Matějka minulost? O těch dluzích se tu stále píše.... Můžete to nějak upřesnit?

0 0
možnosti
PK

dolch

16. 12. 2010 16:38
Láďo, já ti věřím

určitě se ukáže, že to je nějaké nedorozumění. A chvílema mám pocit, že jsi to zadržení naplánoval schválně na dnešek, abychom si večer měli o čem povídat :-)

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

16. 12. 2010 12:52
Žasnu...

Co sem dneska nalezlo nicků,kteří nikdy u Ládi nebyli... A najednou se slítnou jako supi.

0 0
možnosti
FF

fioman

16. 12. 2010 12:59
Re: Žasnu...

A Vy se divíte? Pan Matuška z nás dělal po celou dobu hlupáky! Rv;-€ F.F.

0 0
možnosti
AK

Alka.24

16. 12. 2010 12:52
Chtělo

by se mi rýpnout, ale neudělám to. Zklamal jste mne Aarone. Třebas se Vás teď hasmen:-P  zastane.

0 0
možnosti
ZZ

hasmen

16. 12. 2010 12:53
Re: Chtělo

Hmm,že by nějaká intuice?

0 0
možnosti

milinek

16. 12. 2010 12:46
Pravda?

Lidé jsou různí, ale něco mě v článku nebo příběhu nehraje. Snad se někdy dozvíme jak to je doopravdy R^

0 0
možnosti
JM

Edmund Černá Zmije

16. 12. 2010 11:03
Jsem zvědavý na jeho příští blog

v poslední době jsem ho moc nečetl, protože jsem nabyl dojmu, že si ze čtenářů dělá legraci a nemyslí vážne ani slovo z toho, co píše. Vypadá to, že si nedělal legraci jen ze čtenářů.

-

Zajímalo by mě, jestli po propuštění naváže kde přestal, asi jako VIP Kroupa, když se ukázalo, že nikdy nebojoval v Afghánistánu. ;-)

0 0
možnosti
VK

bloger-Vladimír Kroupa

16. 12. 2010 13:13
Re: Jsem zvědavý na jeho příští blog

Jen si vás dovolím opravit - ukázalo se, že jsem nebojoval v Afghánistánu v jednotce SOG. Hezký den:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.