Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda že se nestydíte. Vzít si čisté ponožky, až když smrdí. ;-D

5 0
možnosti

Když vás tak vidím s tím pivem, myslíte si, že když si dáte jedno, dve....., ža pak budete těm ostatním třeba v tramvaji vonět?

2 0
možnosti

Sice nesmrdíte, ale Váš obličej mi nevoní.

0 0
možnosti

;-D;-D,- ..... mňo,- v jednoduchosti je krása, byť sa někeří diskutéři marně dožadují pointy !,- tak jim trochaj napovíme, néééééééééééééé ?!?

(upocenej, smradlavej, špinavej Čech,- vers. zakuklená, vonící havaj v bazénuV!)

1 0
možnosti
Foto

,,Kdo nesmrdí, není Čech?"8-o

A jak moc je ještě Čechem autor, ,,spokojeně si smrdící" v Německu ? Asi jak kdy, že;-)

3 0
možnosti
Foto

Obvyklé letní téma. A obvyklý závěr. Všichni smrdí jen já sobě voním i když ostatním smrdím jak tchoř. ;-D

6 0
možnosti

Poslední dobou mi víc smrdí cigarety. Kuřák spolehlivě "ovoní" prostor 10 metrů kolem sebe, zatímco nemyté podpaží jde cítit jenom v MHD. Největší síla je bezdomovec, ale ten se vyskytuje řidčeji. :-)

1 1
možnosti

Jak tak koukám,nějak se nám vytrací naše česká hrdost a tradice,tedy lépe řečeno ponožky v sandálech.To asi budou asi první následky "islamizace" našich tradic a hodnot,za které je třeba bojovat....;-)

2 3
možnosti

No je pravda, že na ponožky v sandálech narazím častěji na netu než v reálu. Víc se o tom mluví než dělá a nenajde se týden, aby se někdo nezmínil, jak je to hrozné. ;-)

0 0
možnosti

Hm, nedá se popřít nic z toho, co jste napsal:-(.

Já bych ještě mužům i ženám poradila - vyhoďte konečně do popelnice všechny umělotinové košile, halenky apod., snad kromě pár kousků svrchního oblečení a tzv. funkčního prádla pro sport. Já už jsem to dávno udělala a potajmu, postupně jsem probrala i skříň mého muže.

2 0
možnosti

R80a92d60e67k 37J17a65r46o20š

11. 7. 2017 15:28

To chce kouřit tak 100 cigaret denně (zapalovat jednu od druhé) a tím ty okolní smrady spolehlivě přebijete :-)

3 0
možnosti

Není to pravda, jenom se ty smrady nakumulujou.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS