Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ani se nedivím, že si Tě redakce hýčká v podobě umístěnek do zaujálů. Text krásný, chápavým sluncem ozářený, rozumem pryštící, a hlavně je z něj cítit tak nějak pokrokové myšlení. Ještě že Tě máme, člověk by se snad jinak v té mizérii ani nezasmál :-)

4 0
možnosti
Foto

Děkuji. A hezkou dietu přeji!

0 0
možnosti

J40a59n 41R70á93ž

25. 8. 2016 13:10

Je zajímavé, jak kritik Konvičky může chválit Putnu, když jsou to oba stejní magoři.

Pan četnický strážmistr, také Pepka " Vyskoč" pochválil, když měl stejný názor jako on. Připadá mi to obdobné. Když se magor s někým názorové sejde, tak ho pochválí a to, že se jedná o magora jde stranou.

0 0
možnosti

..... blbejch pět hodin a takovej nervák, cóóó?!,- hoďka zacpaným Práglem, hoďka na voběd, hoďka na meltu se zákuskem,- a kónečně plodná hodina na skvělý nápady jak záchranit tu Evropu !,- nó, a potem šupitopresto zpátky na letiskoVEU!

0 0
možnosti

Fakticky jsem se snazil, ale nic mi to neprineslo.

0 0
možnosti

;-D;-D;-D Když jsem si přečetl slušný text profesora Putny,vzpomněl jsem si na poetickou vložku v tankovém praporu,kterou vytvořil vojín Maňas. ;-D;-D;-D Akorát mi v textu nesedí jeho výzva:"Nesmíme si nechat znechutit symboly křesťanské Evropy.....",mám to brát jako,že "mezi řádky" souhlasí s nácky a Putinovými pohůnky? Mě jenom nejde do hlavy - když je to taková EU ikona - proč například bavorský politik Peter Dreier poslal do Berlína autobus uprchlíků,který si zaplatil?http://zpravy.idnes.cz/bavorsky-politik-poslal-na-kanclerstvi-autobus-s-bezenci-pmt-/zahranicni.aspx?c=A160114_150546_zahranicni_lve

Proč ji kritizoval šéf CSU Seehofer a kdyby jenom to?Vyhrožoval ústavní žalobou?Že by celé Bavorsko(významná spolková země)patřilo Putinovým pohůnkům?8-o Je veliký paradox,když - profesorem Putnou vyzdvižená tvář EU - Helmut Kohl také tepe do vaší modly:-/

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-uprchlicka-krize/387771/evropa-nemuze-pojmout-miliony-uprchliku-varuje-kohl-a-prijme-kritika-merkelove.html

EUJinak proti gustu žádný dišputát,pro mě za mě si ji vylepte třeba na záchodě.

3 0
možnosti
Foto

Nemám modly. A nemám ani ďáblíky

0 0
možnosti

http://www.welt.de/politik/ausland/article157843342/Sogar-Putin-ist-in-Tschechien-beliebter-als-Merkel.html#disqus_thread

V dnešním německém tisku se můžete dočíst, že "I Putin je v Česku populárnější než Merkelová"

A v diskusi pod článkem někteří říkají, že i v Německu je dost lidí, kteří mají Putina raději než Merkel.

0 0
možnosti
Foto

On někdo v mém textu zmiňoval popularitu?

0 0
možnosti
Foto

Uprchlíci neodpustitelná chyba Merkel.o

0 0
možnosti
Foto

Uprchlíci prchají "díky" válkám a klimatickým změnám.

0 2
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.