Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AH

A21l89e33s 51H14r44y12c

27. 7. 2016 16:51

Ještě než jsem otevřel diskuzi, prolétlo mi hlavou, že místní oplzlík JH se bude jistě účastnit. Nespletl jsem se.

1 0
možnosti
RP

O těchto praktikach se nedávno zmiňoval jeden cestopis na Ct 2 a tam se ještě zmínili, že matky doprovází dceru a dohlížejí aby vše proběhlo v pořádku...

1 0
možnosti
Foto

To nakonec dává smysl, že?

0 0
možnosti
Foto

Autor mě obvinil, že jsem příznivcem takových praktik, což nejsem, ale také se nehodlám kvůli nim pohoršovat.

Já to jen přelétl a pochopil jsem, že ten muž byl nakažený. No, to pak je každého slova škoda.

0 1
možnosti
Foto

Teda, Vaše starosti...

0 0
možnosti
Foto

Jak tomu mám rozumět? Jste snad příznivcem podobných praktik?

3 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.