Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A co treba jit zpet k roku 1918 a zacit znovu a poradne???

0 0
možnosti
Foto

Když už tak k roku 1861!

0 0
možnosti
Foto

Já navrhuji:

Aférika, Koruptany, Lotrland, Skandálie, Švejkcarsko a Volsko.

Pro bratry Slováky Somársko. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak jestli se dovoláváte historických tradic, tak bych doporučil oficiální název

"Říše Sámova"

(jednoslovný název je zde na bíledni: "Sámoška") :-)

4 0
možnosti

Co jste mi to jen udělal. Já Vás měl dosud jako příslušníka Pražské kavárny a Vy si klidně přijdete s Moravou. Tak jako Středočech mám raději Moravu než Prahu;-D

2 0
možnosti

Jsem s vami, pane Matusko. Zadna Cechie. Ti Cechacci nam chteji zase neco "ukrast". Porad si mysli, ze ten posledni MORAVAK zemrel na bojisti na Bile hore. To oni ale nevi, protoze cechuni zdrhli hned jak to zacalo, ze mnoho tech moravaku se zachranilo. A stale ziji. Tak je varuji. Davejte si pozor. At ta Bila hora na vas znovu neprijde. Tak, to jsem si ulevil.

2 1
možnosti

Doporucuji menit kazdych par let.

0 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.