Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když je někdo takhle hloupý ve stáří, musel být v mládí ještě daleko hloupější.

1 1
možnosti
Foto

J73a97n15a 52M43a12j44o15v44á

11. 4. 2016 23:16

Je to vtip? Není to vtip?

Radši ať je to vtip..

2 0
možnosti

Pane Matuško, pravnučka za mě píše dotaz: kam mám přinést ten počítač?

Kolik zaň zaplatíte a ten měsíční poplatek budete zvyšovat stejným způsobem, jak nám stát zvyšuje důchod? S pozdravem...........(jak se teď vlastně zdraví?).

Babička Věra

1 0
možnosti
Foto

Pozdravujte pravnučku nebo prababičku. Sakra, teď se v tom ztrácím :)

0 0
možnosti

Česko - čínský slovníček říkáte... sakra, to zní tak lákavě, to bych tak moc moc moc chtěla, vlastně posledních dvacet let netoužím po ničem jiném než po malém kapesním ... nejsem ale důchodce, škoda ... nu, snad bude vaše nabídka trvat, až do důchodu dojdu...

2 0
možnosti
Foto

Já po něm toužil 25 let. A toužím dál. Toužím dobře. Toužím rád

0 0
možnosti

Možná to je pouhá ironická nadsázka, ale bohužel to nejde s jistotou poznat. Pán je nejspíš typický troll.

Pokud je to myšleno vážně, tak přeji hodně zábavy s internetem a počítačem vůbec. Dle fotky soudě máte už hodně po záruční době a to by vám v dohledné době to odstavení od internetu taky hrozilo. Nedivím se, že se tím tak intenzivně zabýváte.

2 0
možnosti
Foto

Mám fotky, kde je má záruční doba prodloužená a mám i takové, kde jsem už po záruce dlouho. Ale jsem mladý a vím, že troll se vyskytuje pouze v Norsku a potom také v mozcích těch, co docházejí argumenty nebo smysl pro humor. Hezké poznávání s jistotami minulými i budoucími Vám přeji;-)

0 0
možnosti

:-).....Milý pane autore ! Jak Vaše hlavička? V pořádku? JSem už také starý člověk, možná z hlediska pobírače důchodu přestárlý. Ale má spoustu životní zkušeností o kterých Vy nemáte ánung! Navíc dovedu projít na netu spoustu serverů a mohu si po zralém uvážení obrázek o některých situacích, které jsou zpravidla úplně jiné, než je nám předkládáno v naší TV a radiu + ! JSem dalek toho, abych se nechal krmit jejich bláboly, protože je všeobecně známo, že TV musí jet v linii nařízené EU. Však také ředitel Dvořák obdržel 2 miliony bonus ze jeho neutuchající snahu pošpinit všechno a všechny, kdo nesouhlasí s EU a USA ! Takže...nechte na hlavě a důchodce nechte v pokoji dodýchat ! RvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Když tak sleduji ty vaše příspěvky a reakce v diskusích, nutně docházím k názoru, že vám ty životní zkušenosti jsou úplně na pendrek. :-P

6 0
možnosti

Přesně stejný názor jako vy, měli komunisti v padesátých letech. Pouze mladí jsou nadějí, staří s jejich životními zkušenostmi a proto odhadem, kam situace spěje jsou jen brzdou nové a lepší společnosti.

2 0
možnosti
Foto

,,Důchodci budou mít zakázaný internet"

Voni si pane autore asi dělaj prču, jenže ...!Asi eště nevěděj vo agentůře ,,Stop fake", co na tom fakycky fakfak pracuje, že;-(

1 0
možnosti
Foto

Co jste měl z ruštiny?

0 0
možnosti

Důchodce není synonymum blbosti. Jsem v (předčasném) důchodu pár měsíců, bývalý novinář, umím tři jazyky, sleduju neustále politickou situaci.Jsem mladší než Klaus nebo Zeman a ani jeden se mi nelíbí. Nevolím Babiše. Nevolím většinou nikoho, není výběr. Nejsem proruský, ale na druhou stranu: Rusko se nám bude hodit, když bude pokračovat čínská a muslimská záplava tohoto kontinentu. Rusko má totiž s námi společné kulturní kořeny na rozdíl od islámu a Číny. Nicméně je tam nebezpečný režim, který někteří nazývají fašistickým. Nicméně i Brusel začíná být nebezpečný, čas od času se mi vrací touha po neutralitě. Škoda že tenhle národ není čestnější a inteligentnější.

4 0
možnosti
Foto

Stále přemýšlím o té první Vaší větě a nějak se nemohu dostat dál. Nevíte čím to je? Nevíte. Tak nic.:-)

0 1
možnosti

Jasně, ta minulost - pořád někomu řídit život, z nás hned tak nevymizí.

No jó...... porád.

Ještě, že jsou uši průchozí;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 885
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1700x
Svět je nejlepší místo k životu. A já rád žiji.